A+ A A-

Πόσα καύσιμα έχει ακόμη η κυβέρνηση Σαμαρά;

Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ακόμη, με "άλλα μέτρα" ή χωρίς "άλλα μέτρα";

Όπως είπε και ο ίδιος ο πρωθυπουργός στην επικεφαλής του ΔΝΤ, Κριστίν Λαγκάρντ", αν τον αναγκάσει να πάρει και "άλλα μέτρα" τότε ας πάρει μαζί της "και τον Τσίπρα".

Οπότε καύσιμα με "άλλα μέτρα" δεν υπάρχουν. Το ρεζερβουάρ της κυβέρνησης βρίσκεται στο κόκκινο.

Πόσο όμως μπορεί να ανταπεξέλθει χωρίς "άλλα μέτρα"; Από που θα μαζέψει το απαραίτητο χρήμα για να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και κυρίως μισθούς και συντάξεις;

Η λογική λέει ότι χρειάζονται κι "άλλα μέτρα" και πάντοτε θα χρειάζονται κάποια μέτρα, όταν υπάρχουν ανελαστικές υποχρεώσεις.

Το ζήτημα είναι τι είδους μέτρα αποφασίζει να πάρει η κάθε κυβέρνηση.

Όσο τα μέτρα είναι άδικα, η ζωή μιας κυβέρνησης μπαίνει στην αντίστροφη μέτρηση.

Η κυβέρνηση Σαμαρά δεν έχει αποφύγει ακόμη και κατάφωρες αδικίες (έχει στα συρτάρια τη "λίστα Λαγκάρντ", δεν έχει κάνει έλεγχο σε όσους έβγαλαν χρήματα στο εξωτερικό, επιβάλλει φόρο πολυτελείας σε ευτελή αυτοκίνητα λόγω κυβικών, αγνοώντας την εμπορική αξία τους, απαλλάσοντας ταυτόχρονα ένα μεγάλο αριθμό πολυτελών αυτοκινήτων κ.λπ.) και έχει φτάσει στα όριά της.

Η συμπαράσταση του Ευάγγελου Βενιζέλου ο οποίος βρίσκεται σε δυσμενή πολιτική θέση και προσπαθεί με νύχια και με δόντια να συγκρατήσει ό,τι μπορεί από τους ψηφοφόρους του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ και ταυτόχρονα να ανοιχτεί στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και του "φιλελεύθερου Κέντρου" με πρωτοβουλίες διανοουμένων (κείμενο 58 προσωπικοτήτων),  δεν αρκεί και δεν δίνει πλέον παράταση ζωής.

Χρειάζονται ρηξικέλευθες αποφάσεις. Τα λεφτά που λείπουν δεν μπορεί και δεν πρέπει να τα πληρώσει ο "στεγνωμένος" Έλληνας πολίτης.

Ο Σαμαράς το ξέρει όπως, επίσης, γνωρίζει και το που μπορεί να τα αναζητήσει.

Θα τολμήσει ή θα παραδώσει τη σκυτάλη;

Πάντως, παλεύοντας με το "φάντασμα του Τσίπρα" δεν μπορεί να συνεχίσει να κυβερνάει...