A+ A A-

Ο ΕΔΟΕΑΠ για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στοχευμένες δράσεις από τον ΕΔΟΕΑΠ

για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

 

Με στοχευμένες δράσεις προχωρεί ο ΕΔΟΕΑΠ στην κανονικότητα, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας και με μοναδικό του γνώμονα την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, τηρώντας παράλληλα ό,τι επιτάσσει ο ΕΟΔΥ.

Καταβάλλεται άοκνη προσπάθεια αντιμετώπισης όλων των πολυποίκιλων  αιτημάτων των ασφαλισμένων, που αυξάνονται καθημερινά λόγω και της φυσικής τους πλέον προσέλευσης στα κτήρια του Οργανισμού.

Ήδη ο ΕΔΟΕΑΠ προχώρησε στην προκήρυξη θέσης (και) δεύτερου ελεγκτού οδοντιάτρου, ώστε  να ενισχύσει και να επισπεύσει τη διαδικασία (προ)έγκρισης των οδοντιατρικών εργασιών.

Παράλληλα δρομολογεί την υλοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής των δικαιολογητικών δαπανών περίθαλψης (ΤΥΠ), ώστε να διευκολύνονται οι ασφαλισμένοι που δε θα χρειάζεται να προσέρχονται, αλλά ούτε και να επιβαρύνονται οικονομικά με την αποστολή των δικαιολογητικών μέσω κούριερ.

Υπενθυμίζεται ότι όσοι επιθυμούν να συνεχίσουν να εκτελούν άυλα τις συνταγές τους, πρέπει να ενεργοποιήσουν τη διαδικασία μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών gov.gr, καθώς ο έως τώρα τρόπος άυλης συνταγογράφησης στον ΕΔΟΕΑΠ ίσχυε όσο διαρκούσε η ΠΝΠ, που έληξε στις 30 Ιουνίου.

Επίσης, σε πιλοτική λειτουργία βρίσκεται και το νέο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού,  οι υπηρεσίες του οποίου, βάσει των τεχνολογιών αιχμής, θα διευκολύνουν περαιτέρω την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

Ο ΕΔΟΕΑΠ ζητεί κατανόηση για τυχόν καθυστέρηση αντιμετώπισης αιτημάτων, που οφείλεται στις αντικειμενικές δυσκολίες που προηγήθηκαν λόγω της πανδημίας και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την πλήρη εξομάλυνση.