A+ A A-

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικά στοιχεία για την κρίση που αντιμετωπίζει ο Τύπος στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, παρουσίασε στις 28 Απριλίου η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) μετά από ειδική έρευνά της.

Συγκεκριμένα, κατά το έτος 2016, σε σχέση με το έτος 2015, παρατηρείται μείωση κατά 15,9% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων, ενώ αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των θρησκευτικών εφημερίδων κατά 13,2%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2015 με το έτος 2014, παρατηρείται μείωση κατά 10,7% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων ενώ παρουσιάζεται αύξηση μόνο στις πωλήσεις των «Λοιπών εφημερίδων» κατά 14,1% η οποία οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων των θρησκευτικών εφημερίδων κατά 410,1%.



 

Περιοδικά

Κατά το έτος 2016, σε σχέση με το έτος 2015, παρατηρείται μείωση κατά 9,0% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών, με κυριότερες μειώσεις, σύμφωνα με το επίπεδο κυκλοφορίας τους, την κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 13,1%, των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 6,3%, των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 2,6% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 5,9%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2015 σε σχέση με το 2014, παρατηρείται μείωση κατά 19,8% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών με κυριότερες μειώσεις στην κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 19,2%, των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 20,8%, των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 7,9% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 14,8%, ενώ αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των μουσικών περιοδικών κατά 10,3%.

Διαβάστε το αναλυτικό Δελτίο Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ και δείτε το σχετικό infographic.